HTML

Az én Svájcom

Svájcról egy magyar embernek három dolog jut eszébe: hegyek, bankkártya és Milka csoki. Az ország valóban hegyes, területének 60%-át az Alpok, 10%-át a Jura hegység uralja. A bankok befolyása pedig behálózza egész bolygónkat, hiszen a világ összes pénzének az 1/3-át itt őrzik. De jegyezzétek meg, a Milka csoki nem svájci, hanem osztrák, itt egyáltalán nem kapható, a főbérlőnk pedig megvetően nyilatkozik a Milkáról.

Friss topikok

  • Az én Svájcom: Sok elektromos kütyü és műszaki áru olcsóbb itt, mint otthon. (2012.12.17. 20:18) A flexibilis '13'' : 256 GB MacBook Air'
  • Az én Svájcom: Szia Mária! Sajnos, már nem emlékszem. (2012.10.16. 12:42) Mit eszik a svájci?
  • Az én Svájcom: @eyr750: Köszi! :-) (2012.09.26. 19:27) A csomag
  • eyr750: Talán azért nem kérdezte meg, mert intelligens ember ilyet nem kérdez-idegenektől... (2012.09.12. 17:45) Svájc szíve
  • Az én Svájcom: @mik64: Pedig nagyon praktikus lenne. (2012.08.20. 09:51) A kulcs

Linkblog

2012.08.28. 21:49 Az én Svájcom

Mister Schweiz 2012

Mister Svájc.jpgMister Svájc 2..jpg

A 27 éves Sandro Cavegnt választották meg szombat este Mister Svájcnak. Egy pizza hálózat tulajdonosa. Eredetileg Bündből származik, de néhány éve Rapperswilben (Sankt-Gallen kanton) él.

Íme a vele készült egyik riport (20 Minuten):

(R = riporter, S = Sandro)

R: Gratulálok, te vagy Mr. Svájc 2012. Hogy vagy?

S: Még mindig le vagyok nyűgözve.

R: Miért te győztél?

S: Érettebb és férfiasabb voltam, mint a többi jelölt és elég embert sikerült rávennem, hogy rám szavazzanak.

R: Nem vásároltad meg a szavazatokat? A hivatalos szavazatokat egy szerencsejátékkal kötötted össze, ez fair volt?

S: Igen, ez korrekt volt és a szervezőkkel ezt megbeszéltem. Ezt bárki megcsinálhatná, de ez az én ötletem volt.

R: Egy éve egyedülálló vagy, egy éve nincs szex?

S: Nincs. (nevet)

R: És szex egy éjszakára?

S: Volt és lesz is. Amikor a nő beleegyezik, részemről rendben van.

R: Legutoljára mikor volt?

S: Néhány héttel ezelőtt. (vigyorog)

R: Te vagy a homoszexuálisok kedvence. Van már homoszexuális élményed?

S: Nem. Biztosan nem is lesz.

R: Egyáltalán hiú vagy?

S: Csak a hajammal. A hajamnak mindig tökéletesnek kell lennie.

R: Ha megkopaszodnál katasztrófa lenne?

S: Nem, nem feltétlenül. A lényeg, hogy le legyek sülve.

R: A választás estéjén Christoph Blochert, az egykori minisztert idézted. Kedveled őt?

S: Politikailag nem vagyunk ugyanazon a véleményen. Egyszerűen csak humorosnak találom a mondását. (Christoph Blocher közutálatnak „örvend” szélsőséges nézetei miatt. Sandro ezért is hangsúlyozza, hogy politikailag másképpen gondolkodik.)

R: Három évvel ezelőtt öngyilkosságot követett el az anyukád. Hiányzik?

S: Minden nap. Tudom, ma büszke lenne rám.

 

Sandro győzelmének esélyét növelni akarta, ezért egy sorsolással egybekötött szerencsejátékot hirdetett meg 20 ezer frank nyereménnyel. A játékban való részvétel feltétele csupán az volt, hogy rá kellett szavazni. Mivel megnyerte a versenyt, az egész ország azon vitatkozik, hogy szabályos volt-e a Mr. Svájc verseny vagy sem, jogosan nyert-e Sandro vagy sem. A vélemények természetesen megoszlanak.

 

„A svájciak nem flexibilisek.” – hangoztattam eddig. Sandro most rám cáfolt.

Még valami. El tudod azt képzelni, hogy a magyar médiában a szépségverseny örömmámorban úszó győztesétől megkérdezik, hogy hiányzik-e az öngyilkosságot elkövetett anyukája? (A többi "magasröptű" kérdést is beleértve.)

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék


A bejegyzés trackback címe:

https://az-en-svajcom.blog.hu/api/trackback/id/tr554738217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása