HTML

Az én Svájcom

Svájcról egy magyar embernek három dolog jut eszébe: hegyek, bankkártya és Milka csoki. Az ország valóban hegyes, területének 60%-át az Alpok, 10%-át a Jura hegység uralja. A bankok befolyása pedig behálózza egész bolygónkat, hiszen a világ összes pénzének az 1/3-át itt őrzik. De jegyezzétek meg, a Milka csoki nem svájci, hanem osztrák, itt egyáltalán nem kapható, a főbérlőnk pedig megvetően nyilatkozik a Milkáról.

Friss topikok

  • Az én Svájcom: Sok elektromos kütyü és műszaki áru olcsóbb itt, mint otthon. (2012.12.17. 20:18) A flexibilis '13'' : 256 GB MacBook Air'
  • Az én Svájcom: Szia Mária! Sajnos, már nem emlékszem. (2012.10.16. 12:42) Mit eszik a svájci?
  • Az én Svájcom: @eyr750: Köszi! :-) (2012.09.26. 19:27) A csomag
  • eyr750: Talán azért nem kérdezte meg, mert intelligens ember ilyet nem kérdez-idegenektől... (2012.09.12. 17:45) Svájc szíve
  • Az én Svájcom: @mik64: Pedig nagyon praktikus lenne. (2012.08.20. 09:51) A kulcs

Linkblog

2011.09.09. 20:37 Az én Svájcom

Naplemente

Ma este ebben a látványban volt részem az erkélyünkről. Kimentem a ház elé fényképezni, hogy a lámpaoszlopok és vezetékek ne rombolják az élményt.

Ugye, mondanom sem kell, hogy a csodás színekhez némi bűz is járult. Hajlandó vagyok kompromisszumra. Legyen inkább büdös  ősz, mint bűztelen tél. De lehet, hogy tévedek, mert a tél sem lesz bűzmentes, ugyanis tartanak errefelé disznókat. Széljárástól függően érezhetjük jelenlétüket.

Szerencsések vagytok, hogy a számítógép még nem jutott el arra a fejlettségre, hogy szagmintát küldjek. Most még megúsztátok! De ki tudja, néhány év(tized) múlva ez is lehetséges lesz. És akkor, ha én még itt vagyok, ha Ti még kitartóan olvastok, akkor az orrotokkal beleszimatolhattok Svájc híresen tiszta levegőjébe.

A földszinten lakó egyik szomszédunk kiült a teraszukra, jól bebugyolálta magát egy pokróccal és átszellemülten nézte az ég színjátékát.

A naplementével csak egy a bajom. Olyan hamar vége van. Pedig órákig tudnám nézni.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://az-en-svajcom.blog.hu/api/trackback/id/tr93214471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása